fredag 12 mars 2010

And They Say London Town

Först och främst vill jag börja inlägget med en ursäkt för dålig uppdatering, det beror bland annat på att jag har varit i YOUKAI (UK) hela sportlovet och haft en riktigt bra semester där med massor av shopping, glädje, skratt och underbar mat.

Jag har även gjort något mycket speciellt under mitt London-besök, det handlar om att designa egna Nike Air Force 1's, som bara går att göra i Nike ID studion i Nike town på Oxford Circus.
Tack vare min kompis Alan, som bokade tid åt mig flera månader innan, så fick ja uppleva en DRÖM, som blev verklighet. Designen fick heta ONE LOVER och nere på yttre sidorna på skorna står det One Love med gul färg, Hot? I know.
Ja vill passa på och tacka Matthew K som jobbar på Nike ID studion och hjälpe mig designa skorna, I gotcha back bruvv!

Shoppingen var skön, då alla butiker jag gillar finns i London, som t.ex Mash som ligger långt ner på Oxford Street, New Era Flagship store på Brewer Street, Westside i Harrow St. Georges Mall.

Fantastisk mat åt vi också, då det blev Nando's (Portugisisk Restaurang), KFC, Mcdonalds och Shawerma på Edgeware Road (Arabernas Gata). Nämnvärt är att deras Mcdonalds är evigheter godare än sveriges Mcdonalds.

Men vad är UK och London utan KANO, som är hela nationens stolthet med sitt unika flow och sound. Jag fick dessvärre inte se honom spela live, denna resa heller, men var faktiskt ytterst nära att göra det, då min kusin Pasha, meddelade mig om att Kano ska spela på en klubb i Kent, där han studerar i högskolan. Tyvärr så kunde jag inte gå för att Kent ligger över 2 timmar bort från Notting Hill Gate, där jag bodde.

Ja vill tacka alla snälla människor som var oerhört hjälpsamma och trevliga under hela veckan, I miss u Shanya!

Som en avslutning på inlägget så lägger ja upp denna passande låt av ingen mindre än K.A!

2 kommentarer:

  1. Men Ohmy, vartfaan e Tripple A?

    SvaraRadera
  2. Glad you had a good time in London och bäst för dig att du nämnde Mcdonalds!

    SvaraRadera